יום שני, 30 בינואר 2012

טיפים לבחירת אולם או גן אירועים

טיפים לבחירת אולם אירועים

אתם מתחילים לתכנן את הערב של חייכם ובעצם הכל תלוי במשתנה אחד שהוא יגיד גם מה יהיה תאריכו המדוייק של החתונה שלכם, בחירת אולם האירועים צריכה להיות מחושבת, נכונה וכמובן שהיא תיבחר זמן רב מראש על מנת שנוכל לתאם ולסנכרן את כל נותני השירות לחתונה בזמן זה.
אולם או גן האירועים צריך להיבחר בקפידה תחת הרבה משתנים כאשר החשוב בהם הוא מיקום רוב האורחים שלנו תוך כדי התחשבות באורחים שלנו שבאים מרחוק, אמנם אם נרצה לבצע את החתונה על חוף הים נעדיף לעשות זו מרכז בגלל מזג האוויר והידיעה שהקרובים שלנו יסעו לאן שהחתונה תתקיים בה.

10 טיפים לבחירת האולם ומיקומו

הנה מספר הטיפים שריכזנו עבורכם לבחירת אולם החתונה:
  1. מיקום - מיקום הוא אולי המשתנה החשוב ביותר בבחירת אולם לחתונה, ישנם הרבה אולמות המפוזרים בכל רחבי הארץ שהשוני בניהם איננו גדול (למעט אולמות אורחים 1000+ שהם לרוב גם אולמות יוקרה ואז חתונההמיקום עקב מספר האורחים הרבה לא כזה משנה),  בחרו את האולם בחכמה לפי המוזמנים שלכם ולפי משפחתכם הקרובה.
  2. קייטרינג - בחרו אולם המספק גם שירותי קייטרינג בנוסף לעלות השכרת האולם, זה לרוב יהיה משתלם יותר ובהחלט יקל עליכם בהרבה הליכים כגון תיאום המטבח וכמו כן עלויות נוספות.
  3. יום החתונה - מכיוון שיום שישי הוא יום שהרבה אנשים לא עובדים בו, יום חמישי הוא היום החם ביתר לקיום האירועים, בחרו ביום אחר ותראו כמה הוא יכול להוזיל משמעותית הרבה ספקי שירות ובפרט את מחיר האולם והמנות שמוגשות בו, יום חמישי הוא כמו ימות הקיץ - מבוקש על ידי הכל.
  4. דואליות - כאשר הגעתם לפגישה ראשונית עם האולם או גן האירועים על מנת להתרשם ממנו ואולי לקיים את החתונה בו ודאו כי הנציג שיושב מולכם מבין אתכם ואתם מקבלים ממנו את כל מה שאתם מעוניינים בו, הגיעו לנוסחה בה הוא מבין אתכם במאת האחוזים על מנת שלא יהיו אי הבנות מספר ימים לפני או בעת החתונה.
  5. כשרות - במדינת ישראל רבים הם האנשים האוכלים כשר, ודאו שתקן הכשרות באולם יהיה מקובל על ידי כל האורחים ואף אם אתם יודעים שיש אורחים שאוכלים סוג כשרות אחר הזמינו מנות אלו בכשרות, לא משהו שאמור לעלות יתר על המידה אם מדובר במנות בודדות.
  6. מראה כללי - אולמות גדולים לרוב יכללו חניה מקורה אך ישנם אולמות הממוקמים במרכזי ערים ואינם כוללים לרוב אופציה לחניה נוחה על ידי האורחים, כמו כן האולם לא ימצא בקלות על ידי כל, ודאו כי המלצרים לבושים באופן מהודר ולא באופן שיבייש לכם את החתונה.
  7. "שעת עוצר" - אולמות רבים כוללים על ידי דרישת המשטרה כפתור לעצירת השמעת המוזיקה, זה קורה לרוב כאשר האולם ממוקם בלב שכונה והתושבים דרשו שתהיה שעה שבה החגיגות יופסקו, ודאו כי האולם לא יחייב אתכם לשעת סיום מוקדמת לחתונה כי רבות החתונות אשר נמשכות עד שעות הבוקר.
  8. מוזמנים - בחרו אולם לפי כמות המוזמנים שלכם, אין צורך לבחור באולם המכיל 1000 מקומות ישיבה אם יש לכם 300 מוזמנים, לא משנה כמה מהודר הוא חצי אולם יראה ריק וזה יכול להרוס את התחושה של החתונה.
  9. רזרבות - תמיד יכולות להיפתח שולחנות רזרבה על ידי אורחים ששכחו לאשר הגעה, ודאו כי שירותי הקייטרינג של האולם וגם מבחינה לוגיסטית מאפשרות הגעת מוזמנים נוספים.
  10. החתונה היא שלכם, תזכרו להנות בה ולא להיות עם יד על הדופק, תהנו תאכלו והכי חשוב תזכרו אותה לעד.

2 תגובות:

  1. החתונה היא שלכם ובשבילכם, אולמות אירועים צריך לבדוק ולראות מה הם מציעים מלבד המקום עצמו, אם זה כולל קייטרינג ודברים נוספים.

    השבמחק
  2. הרשו לי להוסיף טיפ מספר 1 והוא - בחירת מקום הפועל ברישיון עסק המבטיח את בטיחות המקום לציבור ואת תנאי התברואה הנאותים להפעלת המקום ולהגשת אוכל

    השבמחק