יום רביעי, 22 בפברואר 2012

שמלות כלה קלאסיות

שמלות כלה קלאסיות

ישנן הרבה דוגמאות לשמלות כלה, כאלו עם הרבה בד כאלו עם מעט בד שחושף הרבה ואפילו שמלות כלה למגזר הדתי הנקראות שמלות כלה צנועות, במאמר זה נדבר על השמלה הקלאסית - אותה שמלה שאמך, סבתך ואפילו סבתא שלה התחתנו בה.
בנוסף לכך ישנן דוגמאות השמלה הנפוחות והמהודרות בתכשיטים לעיתים מוגזמים אך שבהחלט יגרמו לשים לב לכלה בצורה אחרת לגמרי, השמלה הקלאסית תמיד תישאר באופנה, תמיד יהיו הכלות שיעדיפו מראה נקי בדוגמאת שמלת כלה שהיא מכירה מסר עתיק כלשהו או שהיא ראתה בעבר ולכן השוק של השמלות הקלאסיות תמיד יהיה עמנו.

השמלה הקלאסית

השמלה הקלאסית הרגילה תהיה מלאת בד ורוב הגוף יהיה מכוסה בעזרתה, שמלה קלאסית תהיה עשוייה ממשי, סאטן ותחרה מעוצבים בצורה מושלמת על הגוף, מחשוף שחושף אך לא יותר מדי.
השמלה לרוב תהיה סטרפלס ו/או קולר כאשר בשני המקרים שוב השמלה לא תחשוף יותר מדי, השמלה תהיה מעוצבת כמיטב המסורת בדיוק כמו השמלות שיוצאות היישר מהסרטים האמריקניים הקלאסיים.
ניתן לשלב בשמלה הקלאסית מראה זוהר ומעט הבלטות על ידי צירוף פנימים וקיפולים בדיוק במקומות הנכונים אך לרוב היא תהיה שמלות כלהיחסית חלקה וארוכה אש השמלה מתארכת עד הרבה מאחורי הגוף, כל שמלת כלה קלאסית תיקח את הכלה ותגרום לה להיראות בצורה הכי מרשימה שאפשר, בלי אף מילה על החשיפה היתרה שאולי תקרה בשמלה בדוגמא שונה ובלי היסוסים ומידה שחייבת להתאים בול, בשמלת הכלה הקלאסית ניתן להשאיר לך הרבה יותר מרווח לנשום וזה בכלל לא יראה שאת גדולה יותר אלא זה ישב עלייך בצורה ובאופן היפה ביותר.
שמלות כלה קלאסיות הן שמלות מחמיאות, שמלות שיראו אותך באור מהודר וצנוע ומעט עתיק, מנגד עומדות השמלות הצעירות יותר שמתאימות לכלה צעירה בראש צעיר, הרבה מבוגרים יתקשו לקבל את סגנון שמלת הכלה הזה ולכן אם יש לכם הרבה אנשים מבוגרים יותר, שיקלו 2 שמלות כלה, אחת לחופה הממסורתית ואחת לריקודים ומסיבות.

שמלות כלה צנועות

השמלות הקלאסיות מתחברות הרבה פעמים לשמלת הכלה הצנועה מאחר והן די דומות, אפילו דתיות ביום חתונתן מוכנות לחשוף מעט כל עוד הכל נעשה בטעם טוב ובלי חשיפה ממשית שתגרום לחוסר צניעות.
לרוב השמלות הצנועות בדומה לקלאסיות יראו לחלק מהכלות גם הדתיות שבינינו כשמלות אולי משעממות ולא חדשניות שמתאימות לכלה בשנות ה20 אלא יותר לכלה בשנות ה20 לפני מאה שנים ולכן מעצבות שמלות רבות מחליטות שלא להתעסק כלל וכלל במראה השמלות הקלאסיות והצנועות ופונות ישירות לאלו עם הראש היותר צעיר ובכך מוצאות את עצמן הדתיות והקלאסיות במחסור שרק מעט מעצבות עובדות עם שמלות אלו.
ההבדל בין השמלות הקלאסיות לצנועות יתבטא ישירות באורך השרוולים של השמלה, בעוד השמלות הקלאסיות לא חייבות לכלול שרוולים כלל ואף לפעמים הן לא נוגעות כלל בכתפיים, אצל רוב הכלות הדתיות תהה חובה שהשמלה תהיה בעלת שרוולים אפילו אם עשויים מתחרה שתהיה בחלקה שקופה, כמו כן זה יתבטא באורך השמלה כאשר ניתן לחשוף מעט אך לא משהו שאיננו מקובל על ידי המשפחות.
הרעיון הוא ליצור בכלל השמלה בד מלא או אפילו בחלק מהמקומות כמו השרוולים בד חלקי שייתן לשמלה צניעות אך לא בצורה מוגזמת, מחשוף איננו הדבר שקובע את הצלחת השמלה, מחשוף מועט ביותר יעשה את העבודה וכיסויו באבני חן ובפנינים יראו לבסוף דבר נפלא.

צוות חתונה בהזמנה ישמח ללוות אותך במהלך בחירת שמלת הכלה הבאה שלך, היכנסי לאתר והתרשמי ממבחר ספקי שירות ואף תבני את החתונה הקרבה שלך מתחילתה ועד סופה.

2 תגובות:

  1. תודה!הכתיבה שלך מאוד יפה ומושכת ונהנתי מאוד לקרוא על סוגי השמלות השונים ולהחכים בנושא.
    מקווה מאוד לקרוא עוד מאמרים מעניינים בנושא החתונות ובעיקר מאמרים על שמלת כלה וערב מכיוון שאני מתחתנת בקרוב ורוצה כמה שיותר חומר בנושא.

    השבמחק
    תשובות
    1. עדי,
      יש לך מזל שמירי לקוחה שלי לשעבר, אם לא אז תגובתך היית נמחקת :)

      מחק