יום חמישי, 12 בינואר 2012

כיצד לבחור שמלת כלה

כיצד לבחור שמלת כלה

קיבלת את הצעת הנישואין שלה חיכית כל כך הרבה זמן מבן זוגך והדבר הראשון שאת חושבת עליו זה כיצד תראה שמלת הכלה.
כמו כלות רבות אחרות בטח גם את כבר תכננת כיצד תיראי בחתונה שלך והסימן שאלה היחיד מכל החתונה היה מי יהיה בן הזוג, ועכשיו שכשבן זוגך המושלם עומד לצידך ניתן להתחיל בתכנון החתונה ובמרכז את הדבר החשוב ביותר עבורך, שמלת הכלה.

כלות רבות נראות כי נמצאות במעין אי נוחות בשמלת החתונה, ניתן לראות זאת אף על כל החיוכים שהכלה מרעיפה לכל האורחים בין אם זה בסידור השמלה בכל רגע עקב חוסר הנוחות, אך כפי שאתן בוודאי יודעות כלות רבות החלו ללבוש שתי שמלות חתונה, האחת הרשמית לחתונה והשנייה ליותר נוחות לריקודים ובעצם לכל אחר החופה, השמלה הרשמית לרוב תילבש אך ורק בריקוד הסלואו, מה שגורם לכלה להחליף את השמלה כ3-4 פעמים במהלך החתונה.

שמלת הכלה

כיום כל שמלות כלה שתוכלי לתאר יהיה ניתן גם לתפור, כיום אין גבולות ובעזרת המכשור המתאים והמקצועיות של התופרת והמעצבת שתאפיין לך את השמלה, הכל ניתן להשגה.שמלות כלה
כפי שנאמר, למרות חוסר המגבלה באופציות ליצירת השמלה, חשוב ביותר לשמור על פרקטיות שבה תוכלי להרגיש נוחות ויופי בו זמנית.
צבע השמלה לא חייב בהכרח להיות לבן, ישנן כלות רבות שיוצאות מהמסורת הרגילה ומשתמשות אך ורק בשמלת הכלה הלבנה כשמלת החופה (וגם זה לפעמים מתחלף) וישר לאחר מכן בשביל הנוחות מחליפות לשמלה אחרת שנתפרה במיוחד בשבילן, עם מראה כמובן של כלה אולם בצבע שונה.
רוב הבנות שישאלו לרוב יבחרו בצבע הלבן באופן מסורתי, אך כמובן שניתן לשלב את הצבע הלבן בצבע ורוד בחלק מעיטורי השמלה ולהוסיף תכשיטים לשמלה, מה שנקרא באנגלית Accessories שיעטרו את השמלה והפיכתה לשמלת החתונה לפי בחירת וחזון הכלה.
לאחר שבחרת את המקום שיעצב ויתפור לך השמלה חשוב לוודא את תאריך קבלת השמלה,  לאחר ווידוי תאריך הקבלה הגיעי למקום בשנית ברגע של קבלת השמלה ולבשי בדיוק את את החזייה וכל הדברים הנוספים שתלבשי לחתונה, כדי לראות שהכל ממוקם במקומו ותראי אם יהיה לך נוח או האם דרושים שינויים קלים בשמלה.

השושבינות

אף על פי ש "BEST MAN" ו "BRIDESMATE" או בתרגום לעברית, החבר הטוב והשושבינה תופסים יותר בארה"ב מאשר במקומות אחרים, לאחרונה בישראל השושבינות תפסו תאוצה מאחר שזה באמת דבר נחמד ותוספת נחמדה לחתונה.
כמו שרואים בסרטים, גם על השושבינות ללבוש שמלות מיוחדות, לרוב בצבעים חדים ודי מפריעים לעין בדיוק כמו בחתונות הממלכתיות האנגליות כפי שזכינו לראות לא מזמן בחתונה של הנסיך.
אמנם לרוב השמלות יכולות להתבטא בהסכמה משותפת של כל אחת מהשושבינות על שמלה אחידה שתשמש לכולן כמו ברוב המקרים, או שהכלה היא זאת שתבחר להן את השמלות.
והכי חשוב, תהני, לא כל יום יש לך חתונה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה