יום רביעי, 29 בפברואר 2012

חתונה רגועה

חתונה רגועה

הלחץ גדל כמה שאנחנו יותר מתקרבים למועד החתונה וידוע על זוגות רבים שנפרדו בגלל חוסר הסכמה קטן ביותר בין הכלה והחמה והחתן אפילו לא היה מעורב בעניין, החמה והאמא מפעילות לחץ רב וזה גור להרבה ריבים משפחתיים בחתונה, האם רוצה שהכלה תיראה כמו שהיא נראתה בחתונתה, והחמה רוצה שהיא תיראה כמותה.
אך לא ק אלו הם הריבים, חלק גדול מהריבים כלל מתרחש בתכנון החתונה על תקציב ועל דברים נוספים בנוגע לחתונה בין בני הזוג שאם לא הייתה חתונה לא היו מתרחשים ריבים כלל, כיצד נגיע רגועים לחתונה כאשר אנחנו מתרכזים במפגן אהבה ולא בתחרות של מי הצליח לשים את הפרחים שרצה על השולחן, אימון משפחתי לקראת החתונה זה דבר שלא נשמע רע אבל רוב הזוגות יעדיפו להתמודד עם החתונה עצמם.

הערב הוא שלכם

כפי שציינו מקודם, הרבה אנשים ינסו להשתלט לכם על החתונה בעיקר בשביל לגרום לכם לחוות את מה שהם לא חוו בחתונתם או שירצו להעביר מסר כלשהו חתונהלזכר הסבתא שיכול להיות דווקא לא מתאים בחתונה שאמורה להיות כל כך שמחה, אל תטעו בודאי שאם יש מקום להזכיר את הסבתא אז צריך להזכיר אותה, אבל ללבוש את שמלת החתונה שלה שיכולה להיות מעט קרועה והאם תתעקש על כך שהשמלה תיתפר מחדש למרות שלדעתכן היא לא מתאימה והמטת רגשות אשם עליכן שאתן לא אוהבות את השמלה יכולה לגרום לריבים לא קטנים.
אם את מרגישה שיש לך כל לחץ מכיוון מישהו פשט תוציאי אותו מארגון החתונה ותחסכי הרבה כאבי ראש בעתיד, אם את רואה שהחתן נקלע להרבה בעיות עם אמך כדאי להוציא אותה גם מתכנון החתונה כדי שזה לא יעכיר על היחסים העתידים של השניים כאשר תהיו משפחה אחת גדולה.

השמחה היא שלכם

האורחים (או לפחות רוב האורחים מלבד עבדכם הנאמן שעבד באולם אירועים מספר רב של שנים ואוהב לבקר את האוכל) באים כדי לשמוח איתכם ולא רק לאכול, נכון שיש את הסטיגמה על הישראלי שלא אוכל יומיים כדי לבוא ולהנות מהכסף שהוא שם בצ'ק לחתונה, אבל רוב האורחים יגיעו כי הם פשוט רוצים לשמוח איתכם ולראות אתכם סוף סוף נישאים באושר.
זה נכון שהפרטים הקטנים גם הם חשובים אך אל תצאו מפרופורציות, דאגו לתכנן את הפרטים הקטנים מראש ותחסכו הרבה כאב ראש בעתיד שמתחיל כבר בתחילת החתונה שאתם רואים את עצמכם לא מבינים למה האוכל לא יוצא עדיין מהמטבח.
הביאו עמכם "עזרה ראשונה", זה יותר נכון לבנות אך גם לכם החתנים זה נוגע, תיק שיש בו אופציות לבצע תיקוני איפור ברגע ושאפשר לתפור את שמלת הכלה במידה ומשהו קטן יקרה, אל תיכנסו לפאניקה בחתונה צמה בדבר הקטן שקורה, שמרו על צלילות ונסו לטפל באירוע בצורה החכמה ביותר, אורח שיכור תדאגו לרסן עם חבר שיפקח עליו ויושיב אותו במקום במקום שהוא יתפרע על רחבת הריקודים.
היו חכמים, תמנו מישהו שיראה אם מישהו שותה יותר מדי, חתונה שמחה זה לא בהכרח חתונה שבה חבריו של החתן "משתכרים למוות" - כמובן שזה כיף לשתות לכבוד המאורע אך יש לקחת הכל בפרופורציות ולשתות לראש קל ולא להקאות על רחבת הריקודים.
הוסיפו כדורים נגד כאב ראש לתיק העזרה הראשונה כי סביר להניח שתהנו ממנו ולא תצליחו להתרווח בנוחות בחתונה, בנוסף לכך דאגו שיהיה חבר שידבר עם רב המלצרים כדי להודיע לו מתי יש לפתוח שולחנות רזרבה במידה ואתם יודעים שיש לכם מאחרים והזמנם הרבה אנשים ופחות שולחנות, חוסך הרבה מחשבות לאותו רגע שבאים האורחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה