יום חמישי, 8 בדצמבר 2011

חתונה - לשמור על הכסף

חתונה - לשמור על הכסף

האורחים מתחילם להגיע, חצי שעה אחרי השעה שנקבתם, אבל מתחילים להגיע, התקליטן כבר מנגן, האורחים מתחילים לשבת במקומותיהם, האורחים נהנים בינתיים משירותי בר המשקאות, ומהעיצוב של החתונה, ומהאולם שבחרתם, האוכל נהדר, וכולם נהנים ושמחים בשמחתכם.

החתונה עוברת בצורה נפלאה, החופה מתנהלת בדיוק כמו שחלמתם, החתן שובר הכוס, כולם מאושרים ושמחים לראותכם כבעל ואישה, נהניתם מהאוכל, הצלם צילם כל זוית בחתונה, עד כה החתונה עברה בהצלחה לכל הדעות, אך בסיום הערב הנפלא, אתם פותחים את הכספת, ומגלים כי או שהכפת לא נמצאת שם, או שהצ'קים אינם בתוכה, סיום מבהיל לערב כה נפלא, תחושה שתשנה את כל חווית החתונה שלכם.שירותי בר

ברגע זה כל עולמכם התהפך עליכם, סביר להניח שאיבדתם את כל הכסף שאיתו הייתם אמורים לשלם לתקליטן, לבר המשקאות, לאולם, לירח הדבש, לבית החדש שקניתם מבעוד מועד, אך אין מה לעשות כרגע, הגנב כבר ברח רחוק עם כל הצ'קים והכסף שקיבלתם, הסיכוי כי תמצאו אותו קלוש, ובטח שלא בימים הראשונים שלאחר מכן, שאתם כבר אמורים להיות בירח הדבש, מצב זה איננו דמיוני, נסו לחשוב כמה פעמים שמעתם בחדשות על כך שגנבו למחותנים הטריים את הצק'ים של החתונה, אולי צחקתם מעט באותו רגע, אבל בטוח לא תצחקו שכשזה יקרה לכם, חתונה כושלת איננה סיבה לבדיחה.

אז כיצד נגן על עצמנו?

חשוב לוודא כי יש מאבטח בכניסה לאולם אירועים, 1. שיגן עלינו מסיבות אחרות, 2. כדי שאף גנב לא יוכל לברוח עם תיק מלא בצ'קים, המאבטח ידע לזהות דמות חשודה שמתעסקת לנו בכספת.
באלמות אירועים רבים, הכספת מונחת כתיבה על גלגלים, מה שגורם לקלות באופצית גניבת הכספת, חשוב לוודא כי אותה כספת ל תהיה מונחת על הגלגלים, אלא תהיה ראשית, כבדה, ושנית, לא ניתנת להזזה, חשוב שסוג הכספת יהיה כמעין תיבת דואר, שיהיה אפשר רק להכניס אליה, ולא למשוך החוצה.חתונה

יש כאלו שמבקשים אפילו מחבר לדאוג לכספת במהלך האירוע, ולהשגיח כי אף אחד לא יתקרב אליה, בקשת טובה מעין זו מחבר היא לא בקשה יותר מדי רצינית, החבר ישמח לעזור לכם בכך, אין זה אומר שהוא יצטרך לשבת ליד הכספת במש כל האירוע, אבל בהחלט לבקש לפקוח עין זאת בקשה לא מוגזמת כלל וכלל.
יש אף אנשים השוכרים את שירותיהם של מאבטחים באופן פרטי שישמרו להם על הכספת במשך אירוע, שכירת מאבטח אך ורק בשביל דבר זה איננה עולה הרבה, ועדיף להשקיע מעט כסף מאשר לאבד הרבה.

במידה ושכרתם מאבטחים, זוהי לא בקשה מוגזמת להיעזר בהם בהגעה עד הרכב, ואף עד הבית, כדי להימנע מגנב שרק מחכה שתיפלו ברשתו,אמנם דברים אלה יותר נראים בסרטים, אך גנב חכם יחכה לכם ליד ביתכם, ולא יגנוב את הצ'קים מול אולם מלא באורחים.

חשוב לזכור, אין מדובר בסכום של 10 אלף שקלים, מדובר בסכום שלפעמים מגיע עד 400,000 שקלים, ללכת איתו באופן כזה רק קורא לגנב, במיוחד אם מדוב בחתונה עמוסת אורחים שכולם מכירים אותנו באופן אישי, וישימו צ'ק מכובד.

בבוקר שלאחר החתונה, ודא כי בנסיעתך לבנק על מנת להפקיד את הכסף, תלווה בחבר או שניים נוספים, שיעזרו לך להימנע אפילו מגנב שאיננו יודע מה באחזקתך.
לאחר שהפקדנו את הכסף, ניתן להירגע, החתונה עברה בשלום, נהנתם ממנה, והכל עבר בהצלחה רבה, כעת ניתן להתחיל להמשיך לתכנן את המשך חייכם במשותף.

זכרו, הכסף הזה הוא המשך החים שלכם, במידה ותכננתם עליו דברים רבים, כל אלו ירדו לטמיון במידה ונגנב לכם, נקטו בכל משנה זהירות שקיים, אין דבר כזה "בטוח מדי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה