יום שלישי, 10 באפריל 2012

רעיונות למסיבת רווקות

רעיונות למסיבת רווקות

כמו שאתן יודעות הרגע מתקרב ואיך לחגוג מספר ימים בתור רווקה (למרות שאת ממש לא כך), מסיבת רווקות, שלא כמו בהרבה סרטים מסיבות הרווקים לא נגמרות בשינה מחובקת עם דוב או בפגישה עם גבר אחר כשאת מוצאת את עצמך בארץ אחרת, מסיבת רווקות יכולה גם להיות רגועה ולא חייבת להיות פרועה, על אף שזה אולי מתבקש ניתן גם לעשות זאת בטוב טעם, ומנגד בהחלט ניתן להתפרע כמה שרוצים, אז איזה מסיבת רווקות נתכנן?
בדרך כלל מי שמארגנת את מסיבת הרווקות היא כמובן החברה הטובה ולא בעלת השמחה, מאחר ובעלת השמחה צריכה להשתחרר מעט לפני החתונה אין זה נהוג לתת לה לתכנן את מסיבת הרווקות ועל זה אמונות החברות הכי טובות (או בכל מקום אחר בעולם - השושבינות).
אז אם את החברה הטובה ואת קוראת את זה - הנה מספר עצות שיעזרו לך לתכנן את מסיבת הרווקות לחברה הכי טובה שלך, והכי חשוב אל תשתגעי כי יש לה חתונה להגיע אליה השבוע.

ארגון המסיבה

אין טוב יותר מלהשאיר את הרווקה כעת ואישה לעתיד הקרוב עם טעם טוב של הרווקות שהיא תוכל לזכור לכל ימי חייה כמה היה נהדר אז, וכמה עוד יותר כיף לי עכשיו, ישנם מספר דברים חשובים שחייב לקחת בחשבון בארגון מסיבת רווקות כדי לא לגרום לה לצאת משליטה ואו שהיא תהיה בלי מוזמנים רבים או מוזמנים שלא צריכים להיות נוכחים במסיבת הרווקות.
    חתונות
  1. מיקום - מיקום המסיבה צריך להיות מקום אינטימי שלא הבעל או כל אחד אחר שלא צריך לראות את מסיבת הרווקות צריך להיות נוכח בו, אולי בבית הכלה לעתיד או בבית של חברה טובה, צריך בית שיספיק למקום לכל המוזמנות שאנו מביאות למסיבת הרווקות.
    מסיבת רווקות הוא בעצם מסיבת פיג'מות ולכן חשוב שיהיה מקום נורמאלי לכל אחת מהמוזמנות ללון בו, כמו כן לוודא שאין שכנים באזור שגם זה מתקשר לבחירת מקום המסיבה.
  2. עיצוב -מסיבת רווקות שנמצאת בבית מלון היא רק לחבורה של בנות מהסרטים שמשהו רע עתיד להתרחש להן, עיצוב למסיבת רווקות מורתי צריך להיות לגיטימי בדיוק כמו החינה, החתונה, וירח הדבש של הזוג, גם זה חלק מתהליך החתונה וההתמסדות, העיצוב צריך להיות בצבע לבן כאשר נרות יטהרו את האווירה והיא תהיה נעימה ונינוחה.
  3. פעילות - כדי לא להשתעמם - הפעילויות שתוכלו לעשות במסיבת הרווקות היא כמובן שתייה מרובה משולבת במשחקים שונים כמו אמת \ חובה וליצור באמת מסיבת רווקות כמו בסרטים רק יותר מתונה, בחורה שאחראית על הפעילויות כדי שבשום שלב הערב לא יהפוך לסתם ערב חברות ורכילויות.
בהנחה שהחלטתן לבצע את מסיבת הרווקות מחוץ לבית, תוכלו להיעזר בדברים הבאים:
  1. להזמין סוויטה ענקית במלון באילת (בלי להגיד לבית המלון כי זה לא יאשר את המסיבה) ולקיים שם את כל הפעילויות בשיתוף הרבה אטרקציות נוספות שהמלון מציע, כמו לדפוק על דלתות ולהזמין גבר מסתורי לדוגמה, כל הדברים שגורמים למסיבת רווקות להשתבש ולמהנה.
  2. לעשות את מסיבת הרווקות בלילה על חוף הים בשיתוף הרבה שתייה ואוהלים, אפילו בכנרת בחודשים שאין בהם הרבה אנשים בחופים.
  3. לשכור וילה עם בריכה ופשוט להפיק ממנה את המיטב כמו שאתן יודעות.
  4. מסיבת רווקות לא חייבת להיות פרועה למרות כל זה, ניתן ללכת לספא מפנק עם החברות הכי טובות ופשוט להנות איתן בימים האחרונים שלך כרווקה.